Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

''ΘA ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΠΑΝΤΑ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΒΑΛΕΝΘΙΑ''

Τα πέντε χρόνια που φόρεσε ο Νταβίντ Βίγια τη φανέλα της Βαλένθια δε θα μπορούσαν να ξεχαστούν, έστω και αν ο Ισπανός διεθνής επιθετικός θα αγωνίζεται από την ερχόμενη περίοδο στην Μπαρτσελόνα. Αυτό ξεκαθάρισε ο ίδιος ο παίκτης, αποχαιρετώντας τους οπαδούς των «νυχτερίδων», μέσω της επίσημης ιστοσελίδας των Λεβαντίνων. Εκεί, ο 28χρονος άσος τόνισε πως ήταν τιμή του που φόρεσε τη φανέλα της Βαλένθια, ευχαρίστησε τους συμπαίκτες του που τον βοήθησαν να γίνει καλύτερος ποδοσφαιριστής και ευχήθηκε στην αγαπημένη ομάδα του να αγωνίζεται κάθε χρόνο στο Τσάμπιονς Λιγκ.


«Θα ήθελα να απευθυνθώ σε όλους εσάς, μέσα από το "valenciacf.com", για να μοιραστώ την, αναμφίβολα, πιο δύσκολη και συγκινητική στιγμή στην καριέρα μου.

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να πω αντίο και, μετά από πέντε υπέροχα χρόνια στον σύλλογο, πήρα πολλά συναισθήματα, αφήνοντας πολλούς φίλους, αλλά και ξέροντας πως αυτό ήταν για το καλό της ομάδας.
Στη Βαλένθια ωρίμασα ως παίκτης και ως άνθρωπος. Στη Βαλένθια αισθάνθηκα από την πρώτη ημέρα ότι ήμουν στο σπίτι μου και αυτό θα ισχύει για πάντα.
Θέλω να ξέρουν όλοι πως αποτέλεσε σπουδαία τιμή για μένα να φορέσω αυτή τη φανέλα, που μου έδωσε τόσα πολλά.
Ήταν, επίσης, προνόμιο να φορέσω το περιβραχιόνιο του αρχηγού και, τόσο εντός, όσο και εκτός γηπέδου, κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια για να εκπροσωπήσω τη Βαλένθια, όπως της αξίζει.
Θέλω να κάνω πρώτα μία μεγάλη αγκαλιά στους οπαδούς που μου έδιναν πάντα αγάπη, από την ημέρα της παρουσίασής μου μέχρι το τελευταίο ματς στο "Μεστάγια".
Επίσης, στους συμπαίκτες μου που με βοήθησαν να βελτιωθώ, όλους τους τεχνικούς, τους παίκτες και ειδικά τον Μανουέλ Γιορέντε και τους εργαζόμενους στην ομάδα.
Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους και να τονίσω ότι, μετά από πέντε χρόνια, είμαι, πάνω από όλα Βαλενθιάνος, όπως και οι δύο κόρες μου.
Έκανα τα πάντα για τη Βαλένθια, που θα είναι πάντα στην καρδιά μου, είμαι, επίσης, μέτοχος και εύχομαι, επίσης, τα καλύτερα για τον σύλλογο.
Φεύγω με την ικανοποίηση ότι η ομάδα αξίζει να επιστρέψει εκεί που ανήκει κάθε χρόνο, να παλεύει δηλαδή μεταξύ των καλύτερων της Ευρώπης στο Τσάμπιονς Λιγκ.
Οι παίκτες έρχονται και παρέρχονται, όμως με τον μεγάλο ενθουσιασμό που συνοδεύει αυτό τον σύλλογο, η Βαλένθια θα έχει πάντα μία ανταγωνιστική ομάδα, που θα δίνει πολλή χαρά στους φίλους της.
Λέω, για μία ακόμα φορά, ότι θα κουβαλώ για πάντα μέσα μου τη Βαλένθια. Σας ευχαριστώ για τόσα πολλά πράγματα», ήταν η δήλωση του Βίγια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: